Veebipoe Noarootsitalutooted.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Luksi Mahetalu (registrikood 16595314), asukohaga Luksi talu, Riguldi küla, Lääne-Nigula vald.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes koos käibemaksuga. Tasumine käib läbi pangalingi või arvega.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi valides sobivad tooted rippmenüüs ning vajutades “Lisa ostukorvi”.
Tellimuse vormistamiseks tuleb siseneda ostukorvi läbi lehekülje päises asetseva nupu “Vaata ostukorvi”. Seejärel tuleb kontrollida üle ostukorvi sisu ning veenduda, et see vastab soovitule. Seejärel tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Kohale toimetatakse kaupu DPD, Smartposti ja Omniva pakiautomaatide vahendusel. Ostukorvis “Esita tellimus” nupu aktiveerimiseks tuleb nõustuda Müügitingimustega.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus koos kohaletoimetamise kuludega, mille saab tasuda pangalingi või pangaülekande kaudu. Pangaülekanne peab jõudma Veebipoe arvele hiljemalt 24h jooksul alates tellimuse esitamisest. Peale 24 tunni möödumist tasumata tellimused tühistatakse. Pangalinki kasutades saab tasuda Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja Citadele kaudu.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Järeltellimisel“ staatusega kaubaga, mis on tarnija laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti vea tõttu.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Boonusprogramm
Boonusprogrammiga saavad punkte koguda kõik registreerunud kasutajad, kes on tellimuse sooritamise hetkel sisse loginud oma kontoga.
Programm arvestab automaatselt tehtud tellimuselt iga euro eest 0,10€ boonusraha.
Iga tootearvustuse eest, teenib registreeritud kasutaja samuti 0,10€. Arvustusi saab kirjutada toodetele, mida kasutaja on varem tellinud olles olnud sisse loginud oma kasutajaga.
Sooduskupongide ajal saab kasutada, kas ainult sooduskoodi või boonusprogrammiga kogutud raha. Kahte soodustust korraga rakendada ei saa.
Pakkimine
Kõik tellimused pakendatakse korduvalt kasutatud pakenditesse. Ka pakkimisel kasutatavad pehmendusmaterjalid on korduvalt kasutatud.
Kohaletoimetamine
Kogu tellimus toimetatakse tellijale kohale ühe saadetisena. Kui esitatud tellimuses on järeltellimisel toode, tellitakse see peale raha laekumist ettevõtte arvele.
Tellimus saadetakse välja ühe pakina, kui järeltellitud toode on saadunud.
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Järeltellimisel märgitud kauba tarneaeg võib olla kuni 14 tööpäeva.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Siin nimetatust pikenenud tarneaegadest teavitatakse klienti esimesel võimalusel.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas: kauba puhul, mis on valmistatud Sinu isiklikke vajadusi arvestades (nt Sinu mõõtude järgi); kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (nt ajakirjad); audio- ja videosalvestustele ning arvutitarkvarale, juhul kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kosmeetika, pesu ja bikiinid); meelelahutus- ja reisiteenustele.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@luksi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud alla kauba turuhinna või Ostja on kasutanud mitut kupongi, mis olid ette nähtud individuaalseks kasutamiseks.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@zerowaste.ee või helistada telefonil: 5255358.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks, kauba ostjale saatmiseks ning ning, et läbi viia turundustegevusi. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@zerowaste.ee või helistada telefonil: 5255358.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.